Min jul!

Hej!
Jag är verkligen ledsen att jag inte skrivit sen i torsdags...

Ja, det som har hänt är egentligen julafton, det var jättetrevlig kväll,
jag fick mycket julklappar, jag orkar inte riktigt säga allt jag fick
men jag kan säga lite grann, typ allt... Jag fick:

1:Halsduk
2:Örhängen (2st)
3:Ett halsband
4:2 st läkerol askar, hehe:)
5:En lindh påse... med choklad
6:Chokladpraliner
7:Vantar
8:Hårband
9:Ett "vem där" spel
10:Ett spel
11:Två tröjor
12:Skor
13:Playstationspel
14:En bärbar dvd (egentligen så beställde
jag den från jultidningarna, fasst jag fick den i julklapp)
15:Locktång
16:Nagellack
17:En korsordtidning
18:ETT WII!(Ursäkta Sara att jag tog hjärtat
från din blogg...)

Kom inte ihåg nå mer...
--------------------------

Och nu till lördagen:
Vi var hos farmor och farfar, och där var hela släkten(På pappas sida då). Och  vi åt god mat och
spelade spel och lekte lekar!Det var jättekul, har egentligen inte nå mer att säga om det...
Och nu till söndagen:
Vi for och bowlade med hela släkten (på mammas sida). Jag kom 2:a första omgången och
3:a andra omgången, vi hade iallafall jättekul där. När vi hade bowlat klart for vi till
ett ställe och åt middag och spelade spel, va med gustav och hade helt enkelt jättekul!
Och igår så hade mamma och pappa tagit ledit, och vi skulle se Narnia, i 3D. Ja, då
for vi till bion, på kvällen och satte oss i salongen. Salongen var helt full!
Så började filmen gick kanske i 3-4 minuter sen blev det svart på filmduken! Men
Ljudet var kvar men ingen bild, och så satt vi där med ljud, utan bild, i kanske 20 minuter
(Jag är seriös!) Sen lyckades dom stänga av ljudet, sen efter ytligare 5-10 minuter kom det
en kille och sa att dom inte lyckades sätta på filmen igen...  Vi var ju tvugna att fara hem då..
Så alla fick en ny billjett. Vi for och hyrde några filmer och såg helt enkelt film här hemma.
Tråkigt men sant....


Juste en sak till. Det är någon som har komenterat den här komentaren:
----
Anonym
om Bilder från resan, del 2:
det var jag som gjort hjärtat:)
----
Jag vill bara veta vem som skrev det, jag är inte sur eller nåt men jag
vill bara veta vem som skrev det... Så komentera gärna igen och säg vad du
heter!:)

Tror inte nån har orkat läsa hela inlägget...

/Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, det har jag! För det var jag som skrev det!

2010-12-28 @ 21:48:40
URL: http://josseeriksson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag orkade läsa hela inlägget.

Längtar jättemycket efter dig.

2011-01-02 @ 02:02:55
URL: http://eiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: