Godmorgon!



Godmorgon allihopa!
Idag vaknade jag kring 9 av att jag hörde en helikopter och då gick jag ner och såg att det var en helikopter utanför vårat hus eller en liten bit ifrån vårat hus och den står fortfarande kvar!!!
Den har stått här ett långt tag nu...

Det här är inte den utanför oss men den ser ungefär ut så där.
Och den som är utanför oss är ju nere på marken.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll ska jag på teater för att min ingifta moster fyller 50. Vi ska se " Det susar i säven".
Sen efter teatern ska jag och Cissi till farmor och farfar. Vi ska också sova över där, så jag ska snart börja packa lite ...
Idag på dagen vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska sola, om det blir varmt.
Vad ska ni göra idag!!??, sola, bada, läsa, se TV, spela dator, äta glass, vara med nån kompis eller något annat.

OJ, nu for helkoptern :O
Men nu ska jag gå...

Ses :)

/Josefin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: