Tävling -I Sofia Händéns blogg

Hejsan!
Igår hade vi gäster!(Våra grannar) MEN, det var inte riktigt bara för oss...Vi hade alltså bjudit hit en familj
som betstår av mamma, pappa, 9åring och 3-4-5 åring(Jag vet inte hur gammal han är...). Men iallafall. Vi bjöd hit deras kompisar som var 4 st personer + deras mormor. Alltså våra gästernas,(våra grannars) mormor/mamma. Och vi överraskade dom. Egentligen skulle det vara barn-fritt. Så vi tog ju somsagt hit deras mormor och hon
skulle vara barnvakt. Tim (den yngre) for hem. Men Isak stannade en stund, det gick bra.
LITE KRÅNGLIGT,MEN DET VAR KUL!

Jaja till dagen. Idag ska vi till...någonstans ska vi. Cissi är på Konfa och vi ska titta på.
Sen ska mamma och pappa på kör. Så vi ska (hoppas jag) till Elsa och Klara medans.

En sak till: Jag är med i en tävling så här kommer det en sak så att jag är med i tävlingen:

Gå in och tävla ni med, BLOGGEN står i bilden.




 



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-30 @ 13:47:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: