Lördag 30/7

Hejhej!
Idag så vaknade jag kring kl:10.20, då åt jag frukost och sen satt jag mig och läste. Asså när
jag väl får en bok som är bra så kan jag inte sluta läsa. Sen åt vi lunch och efter det så cyklade
jag och Cissi till biblan för jag skulle lämna tillbaka 2 böcker. Men såklart så hade dom inte öppet
idag...Så vi far dit nån annan dag. Men vi var i alla fall på stan några timmar. Cissi skulle köpa nåt.
Jag köpte ingenting...eller jo, en mjukglass på ICA(supermarket, i skellefteå), det kostar 10 kronor
för en bägare och 15 kr för en strut, sen får man strössel och topping också! Rekomenderas! haha.
Sen cyklade vi hem, och när vi kom hem så hade vi besök, av Vestins, men dom stannade inte så
länge. Och nu sitter jag här och bloggar.
-
Igår var vi ju bortbjudna till Cissis kompis, Jenny och hennes familjs stuga. Där borta fick
vi middag, kyckling och ris(jättegott!) Sen så fick vi en efterrätt också, det var typ en
cheesecake. Sen så badade vi i älven och så såg vi teve och lite så. Sen for vi hem kring
22-tiden.
-
Nu ska jag gå och göra sallad till maten, vi ska äta fläskfilé och pommes frites:P.Sen ikväll ska vi
se film och ha mys.
-
Skriver mera sen:)


Kommentarer
Postat av: Helina<3

hejsan! kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar! Skulle vara urgulligt om du gjorde det!

puss och kram!<3

2011-08-06 @ 11:31:43
URL: http://helinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: