Stadsfesten♥

Hejhej!
Förlåt att jag ínte har skrívít på bloggen sen i tisdags... Det har varit väldigt fint väder
och så har jag inte haft tid heller... Men i alla fall:
I Tisdags så cyklade jag ju, sen efter det så köpte vi glass från glassbilen, hihi:P. Sen så
for vi ju till Cissis konfa och hälsade på henne en stund! Sen for vi hem och såg tv, typ.

I Onsdags så var jag först hemma, badade, solade... Sen kring 16-17 tiden så for jag ner
till mormor, jag åt middag där och va där i typ 2 timmar sen gick jag till Ida och va med hon.
(jag skulle också sova över hos henne) Jag och Ida gjorde lite olika roliga saker. Sen kring 12
gick vi och sov.

Och idag, torsdag har jag gjort en massa roliga saker. Jag var ju först hos Ida till ca 13.00.
Sen skulle jag till tandläkaren. Efter jag hade varit där så for vi till stadsfesten. Vi började med
att äta lunch, jag åt langos, med räkor. Det var jättegott, lite kladdigt men. Efter det tittade jag
på solglasögon och köpte ett par. Sen var det dags att åka karuseller!!! Fast jag åkte bara 2 st...
Sen slösade jag bort mycket pengar på chokladhjul också... Men efter vi varit på stadsfesten så
for vi till Solvik(Cissis konfa) och åt fin-middag. Det var jättegott!!! Efter det hade
konfirmanderna en "show" för oss. Dom visade vad dom hade lärt sig. En redovisning, typ. Efter
det for vi hem och badade i ån och nu sitter jag här.


Nu måste jag gå, men jag skriver mera nån annan gång! Midsommarbilderna kommer då också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: