Måndag 27/6

Hejhej!
Idag har jag gjort en del saker. Men jag har inte hunnit sitta vid datorn, som ni kanske har
märkt. Men idag har jag ätit frukost, läst bok, ätit lunch och så har jag badat i en timme, typ.
Sen åt fikade vi och sen låg jag ute och solade och läste en bok, hehe jag läste ut boken.
Sen åt vi middag efter det kom våra grannar på fika sen på kvällen kring kl:19. Det var
våra grannar som vi åt middag med förra måndagen. Vi lekte kurragömma idag. Dom
stannade en timme typ. Medans dom var här kom pappan som ska flytta hit och han
lämnade en kyckling-bur. Jag ska ta hand om deras kycklingar ett tag. Han kommer med
dom imorgon:). Sen efter dom for så har jag suttit vid datorn och nu sitter jag och ser
"Natt på muséet" på tv:en. Den går tydligen på tv 11.


Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra...Men på kvällen ska vi i alla fall till Cissi och
hälsa på henne på konfan. Jag saknar faktiskt henne!. 


Men bilderna från midsommarafton kommer imorgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: