Kom ihåg frågestunden!

Hejsan!
Nu har vi ätit middag, eller vi hade ätit klart kring 19. Men sen har jag sett lite
"film" på datorn, jag såg avsnitt från ett "barn"program, det är egentligen ganska läskigt
för småbarn men det är på en barnkanal. Men i alla fall så sitter jag här nu och hoppas
att tiden ska gå sakta för att jag vill inte på skolan imorgon, haha, men det blir nog bra
så fort jag kommer till skolan.

Imorgon ska jag ju på skolan, sen efter skolan ska jag ju på ridning, vet inte vad
vi ska göra där men säkert nåt kul:).

Nu ska jag se tv men jag skriver mera sen imorgon eller nån annan dag!

Haha, ni fick en bild som jag egentligen inte tänkt lägga ut men vadå?, Man ska väl bjuda på sig själv?
----------------------------------------------------------------------------------------------

Kom ihåg frågestunden! Fråga på hur mycket ni vill:) KOM IGEN!


Kommentarer
Postat av: Alice

sööt blogg!

2011-05-30 @ 14:18:42
URL: http://dailyrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: