20 bilder!

Jag tänkte köra igång med en sån här tjugo-bilder grej, hoppas ni gillar det.
.
1. En person jag gillar
2. En bild jag skrattar åt
3. En person jag saknar
4. En bild på en snäll person
5. En bild på en i min släkt
6. En bild på mig själv
7. En konstig bild
8. En bild på gamla tider
9. En bild på en jag vill vara med
10. En fin bild på min fritid
11. En person som är snygg
12. En bild på dig och din klasskompis
13. En bild på en dig och en kändis
14. En bild du aldrig lagt upp
15. En gammal bild på dig själv
16. En bild på nån du älskar
17. En bild på en person som du aldrig glömmer
18. En person som är söt
19. En bild på mig och en vän som jag vet aldrig ger upp mig
20. En bild på ditt/dina djur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: