Tävling!

Hallå alla söta! Nu tänkte jag dra igång med en fototävling! och ja, man vinner nåt! och temat är
djur och natur, och så får det gärna vara lite påsktema på det men det är inget måste!

Hur gör man?
Jo, man väljer en bild som man tycker passar till temat. Sen lägger du ut den på din blogg! ett exempel:

Så kan man tillexempel göra! Ni får gärna länka min blogg i inlägget också! sen länkar du inlägget
och klistrar in det som en kommentar i här nereGlöm inte att skriva mail-adress och din bloggadress
så att jag kan kontakta dig om du vann! Det är väldigt viktigt för om du glömmer kan du inte vinna...
Om man inte har en blogg då? då kan man antingen kontakta mig på facebook(här) eller maila
mig denna adress: [email protected] .

Regler:
Bilden måste vara tagen av dig!
Den får vara redigerad!


Så! Lycka till! sprid vidare till andra att jag har en tävling!♥ Tävlingen avslutas den 20:e april!
Jag väljer ut den som jag tycker var finast/passade till temat! Anmäl er nuuuuuuuu♥♥
Alla kommentarer som inte har med inlägget att göra tas bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: