Bio-mormor-släkt-skola

Hello people! 

Tänkte först göra en videoblogg men jag orkade inte "vara trevlig och prata" så  det blev bara dåligt!!hahaha ja, men sorry för att jag inte bloggat på några dagar! men  livet kom imellan! haha:)

.

I fredags så hade vi en rätt bra dag! Vi hade idrott-info, elevens val-info, lunch, 
slöjd och "no". Ganska skön dag! sen igår var och syrran och såg madagaskar 3  (i 3D) på bio! haha, men den var bra faktiskt! Sen for jag till mormor och hade myskväll med hon! Idag då,har typ inte gjort nånting! har varit ute och sprungit/gått, sen kom våra kusiner förbi ett tag för nån timma sen!

Imorgon är det ju skola, så jag ska lägga mig riktigt tidigt! typ nu! eller snart. 
Men tänkte bara kika in, skriver sen när jag har tid PUSS O KRAM!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: