Juldag och annandag

Ja..det är inte många som läser min blogg...var har ni farit?! jag vill ju ha läsare!!:), Nån som kan 
hjälpa mig? ge mig en länkning? det vore snällt. Tack på förhand.
 
På julafton var vi i lövlund med släktningarna. Vi åt god mat, tomten kom och jag fick många olika
fina presenter:) jag har gjort en video där jag visar lite julklappar och berättar om dom. Jag har tagit
kort på mina julklappar men jag får inte lov att hitta överföringssladden till kameran. Men bilderna
kommer såfort jag hittar den! sålänge får ni nöja er med videon↓.
Igår så var vi hos farmor och farfar och först fikade sen åt god middag och spelade spel. Trevligt. Sen
idag kom några släktingar från mammas sida hit och vi gjorde inte så mycket...åt julmat, spelade
spel och pratade typ. Nu är det över.. julen är ju över så fort så det är tråkigt...menmen..nu taggar vi
nyårs. Jag ska vara med de 4 familjerna + några till. Vi är ett gäng som brukar fira midsommar, nyårs,
valborgs och sådant tillsammans. Vi for även utomlands tillsammans för 2 år sen. Men det blir kul!
 
Nu ska jag se film. Skriver sen.
 
gjorde den igår..


Kommentarer
Postat av: Ellen

ihihi va roligt de lät när du sa fejsmasken;)

Svar: hehe..men Ellen...det uttalas så..säger vi som;);)
Josefin

2012-12-28 @ 18:58:45
URL: http://eiya.blogg.se
Postat av: Anonym

äru kristen??

2013-02-09 @ 18:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: