Stadsfesten!

Hejsan!
Nu måste jag skynda mig, för jag ska hinna dusha innan tolv, och det tar ett tag för mig att dusha!
Sen efter lunch ska jag till stadsfesten med Ida och Ronja! sen kring halv tre ska jag till tandläkaren
och få......tandställning:/ asså jag har egentligen fina tänder, men för ca 2 år sen drog jag ut två 
tänder, men dom har inte kommit ut än....så  dom ska typ öppna upp min gomm och sätta kedjor
på tänderna som inte kommit ner och sen fästa kedjorna i tandställingen..det låte lite äckligt!
 
jag fick ingen tandställning...jag fick fel tid så vi kom för sent..men jag fick en ny tid den 20:e augusi!
Men nu måste jag gå! see ya!


Kommentarer
Postat av: KLARA

sv: hon har cancer så hon har tappat allt hår

Svar: jaha...tråkigt!
Josefin

2012-06-28 @ 20:10:06
URL: http://lillavalpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: