Now and then I think of when we´re together Like when you said you felt so happy you could die

hahaha, så ful jag var då! hade ingen bättre...♥
.
Hejhej!
Jag känner att bloggen ligger på botten! Har typ 5 läsare? haha, pinsamt, men det är nog mitt fel
eftersom jag inte bloggar, men det är ju så, skolan och kompisar går faktiskt före bloggen..!
.
Men iaf: I tisdags- Var med Vendela, vi var typ i kompisgungan hela tiden, det var kul!
I onsdags- skola, slappa, träna
Idag började vi tio i 9, då hade vi slöjd(och jag hann klart min klocka som jag trodde jag skulle
vara klar med för jättelänge sen, men såklart så har jag varit lite sekig och vi har missat 2 gånger)
sen engelska, svenska och NO, rätt så lugn dag! Sen efter skolan var jag med Vendela igen!:)
Vi gjorde läxa, spelade kubb och solade:) Det var ju så himla varmt idag! Snart ska jag nog ut
och gå, eller springa, sen ska jag måla mina fula och äckliga naglar! Ha ett bra liv, Hejdå



Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

fin bild!

allt bra? :)

2012-06-20 @ 19:51:10
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: