Prologen är uppe, snart kommer novelldelen!

Hejhej på er! Nu är prologen uppe och första delen kommer på ett litet tag. Min nya blogg heter http://storywithonedirection.blogg.se/ . Gå in där och memorera adressen så att ni kommer ihåg till nästa gång jag lägger ut. Här är prologen (som också finns på nya bloggen)
 
Sofia Winston är 19 år, hon är en rätt så vanlig tjej. Ganska tråkig faktiskt. Hon bor med sina föräldrar i USA, i Phoenix. De bor i ett vitt, medelstort hus. Hon har en lillasyster som är 16, Lissa. På dagarna jobbar Sofia på ett café, lönen är okej och det är rätt kul när hennes bästis, Sara jobbar där. Utan Sara skulle livet var fruktansvärt trist. Sara och Sofia ska fara till London i 2 veckor. Huvudanledningen till att de ska fara åka till London är att de ska på One Direction konserten. Så när de fick biljetter till konserten tog de chansen att fara på en långresa till London, bara de två. Det kan ju lika gärna stanna där för alltid. Ingen bryr sig ändå om dom i USA, eller Sara har sina vänner men jag, jag har bara Sara. Jag skulle lika gärna kunna försvinna, ingen skulle sakna mig.
Men vad händer när de stoppas av ett gäng killar. 5, rätt långa, snygga killar som kommer förändra Sofias liv.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: