Caféterian

Nu blir det ett inlägg hära! Se vad duktig jag är.
 
Skolan har börjat om och jag är faktiskt förvånadsvärt pigg! Inte har jag fått lika mycket sömn som jag brukar
men jag är ändå rätt så pigg! Skönt. Det finns inget intressant att berätta om skolan, jag ska stå i cafeterian imorgon så då kanske jag kan slänga in ett inlägg när jag ändå ska sitta där 5-6 timmar. Ni kan även kolla min
instagram (@josseerikssons) ifall ni känner för det;).
Btw så känner jag mig lite snuvig...fy Clara som sitter bredvid mig i klassen, hon är typ sjuk och så är hon på
skolan och smittar ner mig! INTE BRA. Tyck synd om mig, tack. Jag ska ju till stockholm snart,  eller ja..om 1 månad då... men ändå!
 
Nu ska jag se pretty little liars, hehe, och sen ska jag försöka hinna lägga ut en video, som är i 2 delar. We´ll see.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: