PÖSKLOV

jadu.
Skrivandet är ju inte bra men videos har ju kommit upp! Jag vet inte om ni gillar videos? eller om det är roligare
att läsa, personligen tycker jag om videos mer, men vad tycker ni? det är ju liksom för er jag gör videos...
Som ni kanske har märkt så lägger jag ut vanliga pratvideos via videofyme och lite mer "avancerade" videos
via youtube. Ja, så får det bli.
 
Men annars då, jo min fröken frågade vad min blogg hette så hon kanske läser detta just nu! hejpådigvickan.hah
Sen så har jag haft "fullt upp" typ ett par veckor så jag har inte heller haft tid eller lust att blogga, men nu har vi
lov och då kommer det förhoppningsvis mer skrivinlägg än videos. Några videos är på g, så håll ut! kram på er
alla homosapiens
 
jag o klara var btw ute och fotade för cirkus en vecka sen, de bilderna kommer senare idag!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: