School tomorrow...

Hejhej!
Idag har jag inte gjort så mycket, jag och Cissi cyklade till matfesten och skulle köpa blåbärshonung(?).
Men det fanns inte. Så då cyklade vi hem igen. Lite onödigt att fara dit, men vi fick i alla fall lite motion!
Sen for vi hem och då fixade vi lite med fiskarna sen åt vi middag. Efter det har vi sett glee.
.
Imorgon är det ju skola... Jag har skola till kl:15.00 och efter skolan så ska jag på ridning, sen ska jag
hem och ducha och ta det lungt tills jag ska sova.
.
Här får ni en gammal bild från när jag och Ida gjorde hoppbilder.
haha...
Nu ska jag logga ut, skriver mera imorgon!


Kommentarer
Postat av: stina

jätte fin blogg :)

2011-08-29 @ 20:17:04
URL: http://www.muppens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: