Måste fara!:)

Hejhej!
Nu börjar jag om med bloggandet, våran dator har varit sönder. Men nu har vi köpt en ny
så nu kan jag blogga. Fast jag kan inte blogga mera idag...

I måndags så for vi ju till farmor och farfars stuga. Där borta fiskade vi, plockade jordgubbar
och lite så. Andra dagen(tisdag) fiskade vi ännu mer, jag fick ingen fisk... Sen på kvällen kom
det två st skåningar från skåne då som farmor och farfar kände, och dom hade en jättegullig
hund också! Sen kom mamma och pappa och då åt vi middag sen for vi hem.

I onsdags så började jag och Cissi med att springa längs skellefteälven sen for vi på biblan och
lånade 4 böcker. Efter det for jag till varuträsk och där stog jag i kiosken åt Emma. Sen for vi
till Lövlund.

I Torsdags for jag till Ellens mormors hus i Lövånger. Jag följde med Ellen och hennes familj dit.
Det var kul, vi badade i havet också!

Idag har jag varit med Vendela och nu ska vi till Cissis kompis stuga och äta middag, men jag
skriver sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: