Back

Hejsan!
Jag har ju som ni märkt inte bloggat på ett tag, och det beror på att jag inte haft tid, ork och lust!
Så jag hade typ en bloggpaus! Men nu känner jag att jag har fått lite mer blogglust! Men de skulle 
vara snällt om ni kunde föreslå nånting som jag kunde blogga om!mer videor? mer bilder? inspiration?
ja, vad som helst! kommentera vad ni vill se i bloggen! för jag har inte så mycket inspiration just nu!
 
Tänkte dra lite snabbt vad jag gjort i sommar!
Jag har hjälpt farmor och farfar att flytta, städat hos mormor en massa, varit i umeå, varit i luleå och
där var vi på luleå-kalaset och där såg vi på Ulrik Munther, åkte karuseller och åt en massa gott!, sen 
har ju jag såklart varit på stadsfesten och trästock här i Skellefteå. Sen har jag slappat en massa, 
badat en massa! Sen har jag inte gjort så mycket mer! eller jag kommer i alla fall inte på nåt mer!
 
 
Sen har vi ju börjat om skolan nu! känns bra fast ändå lite jobbigt att stiga upp så tidigt och så men
man vänjer väl sig! I tisdags så slutade vi 10.20! fett nice! sen efter skolan så följde jag Vendela hem!
Sen igår var vi vid bodaborg, på nöppelberget tror jag det hette! vi var i alla fall på nån samarbets-
bana i skogen! det var kul! Sen så plockade vi lite blåbär och körde lite lekar på parkeringen:)
Sen idag har vi haft skolfoto på skolan:S sen så var vi på rovön och skulle typ hitta växter? aja,
nu ska jag lägga in lite bilder från i sommar och så!
 
 Ps: alla bilder är tagna i sommar! det står att dom är tagna 2011 av nån anledning men det är dom inte!!
Har varit i stugan, fick fisk, fått ulrik munthers autograf på min börs, åt en massa bär och åkt båt!
Ursäkta suddiga bilder!
 


Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack så mycket :) Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS3 ^^

2012-08-26 @ 18:46:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: onlyerik

Ska vi göra länk byte ? Som du ser så ligger jag på plats 6 på blogg.se

2012-09-09 @ 15:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: