Nya blogg.se?

Asså eftersom jag inte bloggat på ett tag så märkte jag nu att blogg.se har förändrats...den nya
blogg.se, nä fy(asså dom har ändrat där man skriver inlägg). Tycker inte alls om det!!  Kan ni inte
ändra tillbaka, snälla?! Det är bara konstigt, och jag förstår inte var man hittar saker osv...Nä, gillar
gamla bättre!!    jaja, slut pratat om det!
 
På midsommar, i förrgår alltså så började  På midsommar, i förrgår alltså så startade vi dagen i
Bonnstan, sen for vi till Storhamn, vid havet. Där "firade" vi midsommar med 5 ½ andra familjer och
vi började med dans runt midsommarstången. Sen blev det middag, lite lekar och efterrätt, sen gick
jag och Frida ner till "stora" stenen som skor och kläder blev orange av...först lånade jag syrrans
converse och dom blev orange, och då blev hon inte särkillt glad över, sen lånade jag en kompis
foppa skor, som blev lite orange... men han sa inget om det..hehehe. Sen så satt vi bara och myste
ett tag, sen fick vi oss i säng kring kl:03.  Sen på midsommardagen så gjorde vi inte mycket! vi åt
frukost, lunch och sen solade vi ett tag.
 
Idag har jag varit med Vendela och Oscar:) sen senare på kvällen kring 18-19 tiden kom Ida och Ronja
oväntat till mig! det var väldigt kul! vi var i lekparken och tjollrade på, spelade lite spel och fnittrade♥
 
Imorgon så ska jag förmodligen vara med Vendela! eller nån annan..vi får se! men nu ska jag se tv, chiao!
 
Foto
Jag just nu!
 


Kommentarer
Postat av: Mahtab - Tjejen som bor i Kanada

Allt bra med dig?<3

Svar: Jadå! det är väl bra! själv då? :D
Josefin

2012-06-26 @ 07:00:50
URL: http://matiib.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: