Far till stan med syrran!

Tänkte snabblogga nu när syrran dushar. Skulle egentligen behöva dusha också! men jag gör det sen!
Tänkte snabberätta om veckan också, eftersom jag varit upptagen!
I tisdags var jag hos mormor, hjälpte henne att baka kaffekakor och sen på kvällen gjorde jag väl läxa?
I onsdags så var jag ju såklart först på skolan, slutade 1 sen efter skolan, eller på kvällen så for jag och
mamma och tränade i gymmet! det är så kul att träna i gym! fast jobbigt också...:)
Sen i torsdags på kvällen var jag på kören och nu börjar det närma sig våran stora konsert som vi
har varje år! jag började ju kören nyss så jag vet inte hur det är men kören är grymt bra så det blir nog bra!
Sen  igår var vi som sagt lediga! mina planer för dagen var att inte göra nånting, men när jag vaknade
krin 11 så kändes det tråkigt att bara tråka så jag skickade några sms till några, så då blev det så
att jag gick på stan med Ellen!(LÄNK) Jag köpte ett vitt naggellack och godis! hehe. Sen på kvällen blev
det mys med familjen, fast kring 22-23 tiden somnade alla typ så då fick jag se hollywood fruar själv på
datorn..hehe
Men nu idag ska jag och syrran till stan ett tag sen på kvällen ska vi till några kompisar, så familjen är där
till sent så då kan jag inte skriva nåt mera inlägg idag! men ni får ha en kul/mysig/trevlig/tråkig lördag!♥
 
 


Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Hejsan!♥
Jättefin blogg. Jag har nu en tävling där man kan vinna skönhetsprodukter. Lätta regler också.
http://josefines.se/2012/september/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

Ha en jättebra dag! Kram♥

Postat av: diys.blogg.se

hoppas ni hade det skojs :D

2012-09-24 @ 12:59:10
URL: http://diys.blogg.se
Postat av: diys.blogg.se

Är du sugen på att göra ett Bloglovin' byte? Du har verkligen en jättefin blogg :) kram ♥

Svar: Ja, gärna!
Josefin

2012-09-24 @ 12:59:18
URL: http://diys.blogg.se
Postat av: nicole kestola

sötis i headern !!

skulle du kunna hjälpa mig? jag är med i en foto tävling där man kan vinna en systemkamera, och det vill jag hemskt gärna eftersom jag inte har någon, och att fota är något av det bästa jag vet! Jag ligger på plats 2,3 och 4 i tävlingen och jag skulle verkligen bli hemskt glad om jag vann. det skulle betyda allt för mig! allt du behöver göra är att rösta, skriva i din mail och aktivera din/dina röster på din mail. Sedan kan du skriva en kommentar att du röstat så länkar jag dig! gå in här : http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/rosta-fa-lank.html#comment du behöver absolut inte göra det men du skulle göra mig galet glad,och du får en bild + länk på min blogg. obs, glöm inte att gå in på din mail och aktivera din/dina röster! (rösta gärna på nummer 2, för det är den jag ligger tvåa med!) Förlåt ifall att du inte gillar hjälp kommentarer, men det skulle betyda allt!kram ❤

2012-09-28 @ 14:53:47
URL: http://nikkki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: