Kompisar & ombre

 
När jag ändå är inne på datorn och har slut på grejer att göra tänkte jag verkligen, nu menar jag det, ta tag
i bloggningen, jag har ca 4 videos på g, och i förra inlägget så såg ni ju tre, fast jag har 4 som jag inte lagt ut
än. Dom kommer när dom kommer. Jag ska försöka fixa lite inspirationstionsbilder och lite rolig-fakta bilder
(ifall ni gillade det?) och ja, komma ihåg att blogga.
 
Jag trodde jag skulle blogga en massa under lovet, men icke. Jag har faktiskt haft, ganska, fullt upp.
Måndag - onsdag hade jag och klara en såkallad "turne", haha, vi börjar med att vara hos henne och där
gör vi någon aktivitet som hon bestämmer, vi bakade b.la. macarons(mer bilder på instagram @josseerikssons)
sen gick vi till mig och hos mig gjorde vi dom där challenge´arna. haha, och vi gjorde även en film...haha. Mysigt!
 
I torsdags var vi först hos farmora&farfar. Ehm, ja. Sen på kvällen så kom pappas barndomskompis med familj
på middag. Trevligt.
I fredags var jag på stan, jag köpte ett bälte (mestföratthjälpaminabyxorsomåkernerheelatiden) och sen köpte
jag presenter till Klara som fyllde fjortis igår. Till mig köpte jag en ögonbrynspenna och även blekning till ombren, om ni inte sett videon där jag visar håret så kan ni kolla på den, men jag kommer även slänga
in bilder på det längre ner i blogginlägget.
I lördags så var det bara en helt vanlig slapp-dag, lite youtube ett par timmar, kolla bloggar, film. Ja, roligt för er.
 
Det är ju förresten skolstart imorgon, inte sugen alls och det suger och jag vill inte men jag ska försöka göra det
till en bra sista tid innan sommaren. Läxa och plugg känns inge kul för min hjärna. Men jag överlever väl.
 
Vi hörs förhoppningsvis snart♥
här kommer lite bilder på håret:)
 
+ i kanten till dig som läste hela inlägget
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: