Well...

Hej igen!
Tagentbordet har varit sönder så jag har inte kunnat blogga...haha nä men när jag tänkte blogga var det cirkus
5 knappar som inte funkade och det var typ a, d, h, r, och l. Såå det gick inte så bra...Men jag ska absolut inte
skylla på det!
 
Idag är det tisdag och jag har bakat chokladbollar till klassen. Imorgon är det städning och sista dagen på skolan
så jag tänkte överraska med lite gott:) en annan i min klass ska också baka såå då blir alla glada! haha.
På torsdag är det nån friluftsdag som inte är så kul att skriva om.
 
Jag känner att det är roligare just nu att göra videos än att skriva men jag ska försöka skriva minst en gång per
dag vi får se hur det går.
Men om ni har idéer på videos jag kan göra eller saker jag ska skriva om så är det bara fritt fram att
slänga in en kommentar här nere eller på min youtubee♥ http://www.youtube.com/user/josseerikssons
Btw, jag har en ny video, here you gooo!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: