Fjällen och prettylittleliars

Jag känner mig så duktig som inte har bloggat på en vecka, ni  borde vara stolt över mig
Nä, men som jag sa, vi har ju varit i fjällen i helgen! jättemysigt och jobbigt. Haha. Nä men nog känns det i
kroppen, det gör det. Mycket mat blev det dock, så skidåkningen påverkade inte så mycket, hahah. Bra helg.
Däremot "glömde" vi att ta med kameran och jag hade inte så stor lust att fota med min skittelefon så det blev
ungefär 5 bilder totalt. Men jag har lagt ut en superdålig bild på instagram - josseerikssons - gå in å följ mig;)
 
Igår var jag hemma och såg prettylittleliars med syster, däremot var vi duktiga och fick oss iväg å träna. Sen
efter träningen blev det mer PLL, lite dator och så- Intressant liv- jag vet! Sen idag blev det ännu mer PLL. Kul.
 
Alltså under lovet kommer det absolut inte bli någon intressant bloggning eller så - men jag ska försöka. absolut.
Sen ska jag försöka göra en video någon gång, ska försöka göra det under lovet. Kanske hinner jag göra flera?
 
Här är det faktiskt några bilder som pappa tagit och som jag snodde från hans facebook.
haha, jag i vit hjälm:) tur att elsa skymde mig!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: