Mors-dag!

Hej.
Idag är det morsdag. Det får ni inte glömma bort. Bara ett kort där det kanske står "Grattis mamma, du är bäst"
gör en mamma så otroligt glad! Jag ska göra ett hemmaspa till mamma. Hon ska få koppla av i ett varmt bad
och läsa någon tidning och ha ansiktsmask. Sen blir det massage och lite nagelmålning. Saker som inte kostar
är också värdefullt;)
 
Till er som får panik att ni inte hunnit fixa något.
1. Gör ett "brev" och skriv bara några snälla saker!
2.Gör ett "brev" och skriv att du kan bjuda henne på fika framöver?
3. Säg att du beställt hem en sak men att det inte kommit än. Fast då kan du dagen efter gå på stan och köpa
något. Hahah.
4.Eller gör som jag. Fixa ett mini spa så kan din mamma koppla av och bli ompysslad! Det gillas!
 
Hoppas du gillar mina fina förslag. Ha en bra dag allesammans. Vi ska till farmor och farfar efter lunch så
ja, då vet ni va ni har mig!
Min fina mamma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: