En novell?

Hejsan!

Jag har nu bestämt mig för att försöka mig på att skriva en novell. Ni kanske tror att jag har världens idé planerat men nej, inte alls. Det enda jag planerat är att One Direction ska vara med. Jag har börjat skriva lite och jag har faktiskt någon idé. Det kan gå sämst men det kan gå bra också. We´ll se, we´ll see. Jag kommer skaffa en ny blogg till novellen om det går som jag vill, sen ska jag väl fixa design och såklart novelldelar. Det kommer ta ett tag som ni kanske förstår. Det kan ta allt från 5 dagar till 3 veckor. Jag gör det så fort jag har tid och ork. Hoppas ni är taggade!♥ Men frågan är då, skulle ni vara intresserade av att läsa om/när jag börjar skriva?

 

Jag tog denna bild under en lektion då jag började skriva, this is me at school;) hahahah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: