Hej kompisar!

Jag blir faktiskt överlycklig av att det är 2 st som fortfarande orkar gå in på min blogg, gullisar! jag har varit
sämst på att blogga och speciellt på att göra videor. usch. Men jag har någon typ av torka just nu...anyways. 
Jag håller på att renskriva en konstig berättelse som vi skrev på svenskan i höstas, vi hade 1 timme på oss
att skriva en berättelse. Det gick väl sådär men jag håller på att renskriva som sagt så jag hade tänkt lägga
upp den här sen om någon är intresserad av att läsa? kan ej garantera att det är bra men det skulle var kul
om någon kunde hjälpa mig och bättra mig på skrivandet för som jag sa för 23 år sen, jag är sugen på att 
skriva en novell. Nu hade jag tänkt slänga in ett par fina egopics som jag tog när jag hade tråkigt. PUSS PÅ ER♥
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: