.

Hejsan alla!
Jag ser att det fortfarande är kvar några tappra läsare på den blogg. Jag uppdaterar aldrig men tack ni som
är kvar, eller ni nya!
Jag har nyss börjat om skolan efter lovet och än så länge rullar det på bra, fast till veckan ska vi börja med
skridskor och det gillas inte.
 
Jag vill egentligen börja skriva en novell men jag känner inte att jag har tid just nu, men om jag har inspiration, 
vilja och ork så får vi se vad som händer. Min svenska lärare skulle gilla det, haha. Men seriöst, ni som skriver
noveller, ni är sjukt bra, jag förstår inte hur ni kan. Men dom noveller jag följer (det är ganska många) skriver så
sjukt bra, utförligt, bra gestaltande och ja...jag önskar att jag kunde det också, men det börjar ju med träning?
 
Hoppas ni gillade mitt spontana inlägg, det var ett tag sen. kram på er!
 


Kommentarer
Postat av: Em

Älskar bakgrunden på bloggen!:O

2014-01-20 @ 22:17:28
URL: http://directioon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: