♣27/9 2011♣

Hejhej!
Förlåt mig att min uppdatering varit låg den sista veckan, men jag ska försöka att bli bättre...
Jag tänkte berätta om dom senaste dagarna. I igår(måndag) så var jag först på skolan sen
efter skolan så for jag på ridning efter det for jag hem, duchade och så, sen gick jag och
Cissi till den nya lekparken. I dag har jag bara varit på skolan, sen efter skolan så for jag hem
sen var jag med Ally, sen for Ally hem och åt middag och sen åt jag middag. Medans vi åt
middag kom Klara en stund och va med mig och Ally.
.
Imorgon ska jag först bara vara på skolan sen ska jag hem, senare ska jag på orkester
och efter det så blir det dans!.
.
Nu ska jag gå, vi ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaha ja du frågade om Ofelia var hon i sexan!:) Och ja det är det, hon är min kusin:)

2011-09-27 @ 21:20:15
URL: http://exposure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: